5 Şubat 2014 Çarşamba

İNSAF

İNSAF
Zekeriya TÜMER
İnsanoğlu Allah tarafından yaratıldığından bu yana, kendi ihtirasları ve çıkarları uğruna başkalarını ezmişlerdir.
Nice, Krallar, Padişahlar, Diktatörler, Başkanlar, Başbakanlar geldikleri gibi de gitmişlerdir.
En büyük lider halkın kendisidir.
Halk istediğini getirir, istediğini de götürür.
Halka iyi hizmet edenler ve toplumun menfaatini düşünenler bu dünyadan göç ettiklerinde güzel sözlerle anılırlar. Kötü liderler ise lanetli sözlerle hatırlanırlar.
İslamiyet doğru ahlak ve dürüstlükten yanadır.
Yalan söylememek ve kendi çıkarın uğruna başkasına zarar vermemeyi şart koşar.
Bugünlerde ülkemiz sıkıntılı günler yaşamaktadır.
Herkes iktidar olmak ve devleti ele geçirmek çabası içerisindeler.
Devlet benim olsun, ben istediğimi yapayım, halk beni ilgilendirmiyor, mantığı çok tehlikeli bir mantıktır.
Kurumlar devletin omurgasıdır. Omurgadan bir kemiği kırarsanız o omurga eğrilir ve düzelmesi için ameliyat gerekir.
Gazete manşetlerine göz attığımızda, içimizi ısıtacak güzel bir haber göremiyoruz.
Yakında seçimler var. Her parti liderliği yakalama peşinde. Ben baş olayım, idareyi elime geçireyim, benden olmayanlara ekmek vermeyeyim diye düşünüyorlar gibi geliyor insanın aklına.
İnsaflı olmak gerek. Bu dünya Sultan Süleyman’a kalmadı, bizlere mi kalacak.
Mesela ben hep Yüce Adalete güvenmişimdir. İlk önce Allahın Adaleti, sonra da Türk Adaletine hep inanmışımdır.
Hâkimler ve Savcılarımız, belgelerin yanında vicdani kanaatlerini de kararlarında göz önüne almalıdırlar. Ben aldıklarına hep inandım. Ancak, şu son alınan kararlarda herkes gibi biz de şüphe içerisine düştük.
Adalet her şeyin üzerinde olmalıdır.
İnsan ömrü çok uzun değildir. Kişinin özgürlüğü haksız yere elinden alınırsa çok kişinin içi sızlar.
Türkiye Cumhuriyeti Devletinin kökü Osmanlı’ya dayanır.  Yani köklü bir devlettir.
Bizi yönetenler ve yönetilenler bunu unutmamalı.

Zekeriya Tümer. 05.02.2014

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder